Belpolitique - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16597479
Válasz erre: Két kör között
2012-05-09T21:39:06+02:00
2012-05-09T21:39:06+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1?fullcommentlist=1#c16594847" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16594847 );">@buta_lúd</a>: Nem, de szerintem Fr.o-ban nem is történtek olyan durva dolgok, mint nálunk. Szerintem pl. ha a franciáknál lett volna egy őszödi beszéd, az ottani GyF napokon belül lemondott volna. Aztán pl. a francia rendőrség is képes durva dolgokra, de azt nem tudom elképzelni, hogy tüntetéseket karhatalmilag úgy szétverjenek (egyik oldalról) vagy megtiltsanak / ellehetetlenítsenek (a másikról), mint nálunk. Szóval ott is utálja egymást a két oldal, de nem mérgesedett el annyira a dolog, mint nálunk.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16594847
Válasz erre: Két kör között
2012-05-09T16:10:33+02:00
2012-05-09T16:10:33+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
láttam a tévében, hogy hollande és sarko együtt koszorúzott győzelem napilag. hasonlót mo.-n nehéz elképzelni: ez csak a szomszéd fűje mindig zöldebb effekt?
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16557771
Válasz erre: Két kör között
2012-05-04T19:33:13+02:00
2012-05-04T19:33:13+02:00
vérlázító
http://blog.hu/user/314963
Majd jön Hollande és az osztogatom-fosztogatom...
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16557640
Válasz erre: Két kör között
2012-05-04T19:14:19+02:00
2012-05-04T19:14:19+02:00
-Tom -
http://blog.hu/user/677058
Nem.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16557409
Válasz erre: Két kör között
2012-05-04T18:36:21+02:00
2012-05-04T18:36:21+02:00
Scala
http://blog.hu/user/92135
Ráadásul elszúrta a vitát is, nem lehet ezzel a túlmozgásos, cinikus, erőszakos dologgal 2012-ben nyerni.<br />
Pláne egy olyan rakás szerencsétlenségnek tűnő fazonnal szemben, mint Hollande. Még a szimpátia is a balosnak szól: soha nem mond többet a kelleténél, de nem is kapkod úgy, mint Sárközy.<br />
Hiába, soha ne nézd le az ellenfeled!<br />
<br />
Amúgy alamuszi kis nyuszinak gondolom, aki jócskán benne volt a DSK-kicsinálásában, de ezt még közös érdek mentén nyomták Sárközyvel, aki azt gondolta, Hollande ellen tuti nyer, a másiktól tartott.<br />
Ma már kezdem azt gondolni, hogy a mega-gazdag perverz öreget le tudta volna győzni.<br />
Carla Bruni pakolhat.<br />
<br />
Egy jó pont a jelenlegi elnöknek? legalább nem hakniztak a kisbabával.<br />
<br />
Kizártnak tartom, hogy fordítson, de még nem lefutott ügy...<br />
<br />
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1?fullcommentlist=1#c16557091" class="reply_nick_62752" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16557091 );">@Kara kán</a>: nem csak az antiszemita vonal a lényeges, a FN sok balos szavazót is elhozott (majdnem a fele olyan+!), mint a Jobbik itthon az MSZP-től. Sárközy annyira durván nekiesett a két forduló között az immigráció, bevándorlás témának, hogy az öreg Le Pen megnyalhatja mind a tíz ujját.<br />
A FN most hátradőlve várja, hogy ők legyenek a legnagyobb ellenzéki párt, nincs egyéb cél, csak az UMP szétesése... éppen ezért nem adtak utasítást, hogy a kisebbik rosszat válasszák a szavazók. Érvénytelen szavazatot adjanak le vagy menjenek pecázni... persze van aki azért Sárközyre szavaz... ha van hozzá gusztusa. :-)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16557147
Válasz erre: Két kör között
2012-05-04T17:52:13+02:00
2012-05-04T17:52:13+02:00
Guillaume sous guillotine
http://blog.hu/user/660032
Mivel Mélenchon Joly és még a centrista Bayrou is Hollande mellet foglalt állást szinte lehetetlen Sarkonak fordítani. kisebb csoda kéne.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/05/04/ket_kor_kozott_1/full_commentlist/1#c16557091
Válasz erre: Két kör között
2012-05-04T17:43:30+02:00
2012-05-04T17:43:30+02:00
Kara kán
http://blog.hu/user/62752
A radikális jobboldal számára sajnos nem elfogadható Sárközy zsidó eredete, sajnos.<br />
Ilyenkor pedig minden apró részlet számít.<br />
Olyan ez, mint egy nehéz cirkuszi mutatvány: hangosan feltüsszent egy néző, és az akrobata meginog a kötélen.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/21/ajanlott_olvasmany_2/full_commentlist/1#c16457298
Válasz erre: Ajánlott olvasmány
2012-04-23T08:47:40+02:00
2012-04-23T08:47:40+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/21/ajanlott_olvasmany_2?fullcommentlist=1#c16456279" class="reply_nick_24840" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16456279 );">@Sigismundus</a>: Én akárhogy nézegetem az eredményeket, nem látom, hogy Sarko honnan szedhetne még elég támogatót. Az egyetlen "jó" hír számára Marine Le Pen jó eredménye, de hallottam olyan becslést is, hogy a Le Pen-szavazóknak csak fele menne el szavazni a második fordulóban.<br />
Másfelől a kezdetektől ez volt Sarko taktikája: az első forduló előtt biztosítani, hogy a szélsőjobb nehogy beelőzzön véletlenül, utána meg rágyúrni a centrista szavazókra, na meg Hollande gyengéire.<br />
Illetve kiderült az is, hogy a közvélemény-kutatások 2-5 %-os tévedésben voltak egy csomó mérésben.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/21/ajanlott_olvasmany_2/full_commentlist/1#c16456279
Válasz erre: Ajánlott olvasmány
2012-04-22T23:36:43+02:00
2012-04-22T23:36:43+02:00
Sigismundus
http://blog.hu/user/24840
Üdv. úgy tűnik Sarko 2-3 %al vesztett első fordulóban. De kinek vannak nagyobb tartalékai? Reális tartalékai és esélyei, nem matematikaira gondolok.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16387484
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-16T11:49:01+02:00
2012-04-16T11:49:01+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16387337" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16387337 );">@buta_lúd</a>: Sajnos bekapott a gépszíj, nem volt időm blogolni az utóbbi két hétben. Az önkéntes munka átka, ugye, az első, ami háttérbe szorul, ha dolog van.<br />
Próbálom vinni valamire azért, valószínűleg a "kis" jelöltekből csinálok egy gyűjtőposztot, Sarkóra még ráérünk a két forduló között. Bayrou, Le Pen és Mélenchon viszont fontos lenne, de ez így négy poszt minimum, ami kivitelezhetetlennek tűnik. Meglátjuk, az azért valószínű, hogy lesz poszt a napokban. Talán már holnap reggel.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16387337
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-16T11:38:09+02:00
2012-04-16T11:38:09+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
és te milyen összeesküvés áldozata lettél, hogy nem jönnek a többi jelöltbemutató posztok? mindjárt lefutott lesz a meccs...<br />
(gabrielturc...lájk:)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16376442
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-14T20:30:43+02:00
2012-04-14T20:30:43+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16368633" class="reply_nick_285316" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16368633 );">@Chanyi</a>: Állítólag próbálták már hamarabb is, de nem olyan egyszerű dolog elintézni Franciaország egyik legbefolyásosabb emberét. Állítólag elkezdtek DSK-nak fotókat mutogatni, amelyeken valami rossz hírű bordélyból jön épp kifele, de mikor DSK közölte, hogy szarrá perel mindenkit, aki ilyen ügyekkel előhozakodik, egycsapásra elmúlt a fenyegetés. Gyakorlatilag köztudott volt a médiában és a politikában, hogy DSK szexmániás, volt olyan lapszerkesztőnő, aki mindig szólt az újságírónőknek, hogy ne egyedül menjenek Strauss-Khant interjúvolni. Csakhogy DSK felesége a kőgazdag Anne Sinclair, aki a Le Monde csoportnak dolgozik, most pl. ő a francia Huffington Post főszerkesztője. És nyilván tele van DSK kapcsolatokkal másutt is, hogy mást ne mondjak az egyik publicista, aki azonnal glosszában tiltakozott DSK "meghurcolása" ellen, az a Bernard-Henri Lévy volt, aki éppenséggel az egyik legismertebb Sarko-közeli értelmiségi. DSK-t nem lehetett elintézni csak úgy, ehhez olyan botrány kellett, ami ha egyszer kipattan, nem áll többet az útjába semmi. Pl. ez is lehet magyarázat arra, hogy miért az USA. <br />
<br />
Mindezzel együtt én nem nagyon hiszek ebben az összeesküvés-elméletben. Ha tényleg Sarko rendezte az egészet, akkor komplett idióta. Ha csak két hónapot vár, már a szocialista előválasztás kampányának kellős közepén intézi el Strauss-Khant, így meg akkor, mikor emez hivatalosan még nem is jelöltette magát. És hát látjuk is, hogy nincs kinn a vízből Sarko így se, Hollande ugyanolyan veszélyes lett, mint DSK lett volna.<br />
<br />
Ha már összeesküvés, engem Marine Le Pen kálváriája jobban foglalkoztatott volna, ha nem szedi végül mégis össze az ajánlásait. 13-16 %-nyi jobbos szavazó, aki jelölt nélkül marad az első körben... ez hazavághatta volna a szocikat.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16368633
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-13T19:22:42+02:00
2012-04-13T19:22:42+02:00
Chanyi
http://blog.hu/user/285316
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16303337" class="reply_nick_273117" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16303337 );">@mistinguett</a>: Tegyük fel, hogy Sarko el akarta intézni DSK-t: nem mehetett-e volna egyszerűbben is? mint kiderült, volt pár hasonló ügye DSK-nak a múltban, a lányfuttatás, az újságírónő molesztálása, aki erre élő adásban is utalt, talán mások is... szóval ha Sarko tényleg el akarta volna tenni az útból, nem lehetett-e volna egyszerűbb megoldása, mint ez a Sofiteles? Bár így is elég gyanús.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16312673
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-07T16:22:50+02:00
2012-04-07T16:22:50+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16303337" class="reply_nick_273117" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16303337 );">@mistinguett</a>: a nyilvános szó volt a fény. nem csak olvasnom kéne a posztokat, néha gondolkoznom sem ártana. (fej falba verése)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16303337
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-06T11:54:30+02:00
2012-04-06T11:54:30+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16303113" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16303113 );">@buta_lúd</a>: A túl ideologikus az csak azt jelenti, hogy szerintem a szoci szavazótábor egyszerűen nem nézné el egy polgármesternek, hogy Villepint támogassa.<br />
(Az teljesen nyilvános, hogy ki honnan szerezte a támogatásait, nem lehet eltitkolni sem.)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16303113
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-06T11:32:22+02:00
2012-04-06T11:32:22+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16285345" class="reply_nick_273117" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16285345 );">@mistinguett</a>: hát de nem nyíltan, persze...<br />
itthon (értsd: mo.-n) már olyan háborús pszihózisban élek, hogy a hazai (parlamenti)pártoknál mindent feltételezek.<br />
a "történelmiek"-ről simán elképzelem, hogy árnyékban képesek ilyenre. az "újak"-ból inkább a szakértelmet nem nézem ki egy ilyen akcióhoz, de ha kiderülne valamilyen stikli: nem csodálkoznék.<br />
a francúzoknál ez másképp lenne? nem igazán hiszem: ha nem csinálnak ilyet, az azért van, mert "kiszámolták", hogy nem éri meg (pl. az esetleges lebukás okozta erózió miatt).<br />
persze igazából a jeges külsőm érző szívet takar: a lelkem legmélyén őszintén remélem, hogy eljön az a kor, amelyben ha egy párt viselkedésébe nem fér bele valami, mert nem illeszkedik az ideologiájához, akkor azt nem csinál(tat)ja.<br />
...mondjuk az is belefér, hogy rosszul értelmezem a "túl ideologikus" jelződet...
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16287259
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T17:03:40+02:00
2012-04-04T17:03:40+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16286265" class="reply_nick_24840" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16286265 );">@Sigismundus</a>: Pontatlan a cím, nem úgy értettem a csalást, hogy a választáson magán csalna valahogy, szerintem azt nem lehet megcsinálni.<br />
A költségvetési adatok meghamisítása önmagában nem elég, de ahhoz, hogy legyen egy erős ütőlapja, ahhoz elég. Sarkónak most az a legnagyobb baja szerintem, hogy nincs igazán erős lap a kezében. Ha lenne, elkezdhetné Hollande elhiteltelenítését. Másrészt most még az első forduló megnyerése a tét, és ott 1-2 % különbség van köztük, szóval minden számít.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16286265
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T15:27:14+02:00
2012-04-04T15:27:14+02:00
Sigismundus
http://blog.hu/user/24840
Üdv. lehet egyáltalán csalni a francia választásokon? Magán a szavazáson úgy értem, mert anno nálunk is volt szavazatszámláló gyanúsítgatás, amit mi anno ki is kértünk magunknak, meg hasonlók.<br />
<br />
No meg ez a költségvetési adatokkal zsonglőrködés, ez tudna akkora eredményt hozni, amivel Sarkozy ledolgozhatja a hátrányát valóban?
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16285345
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T14:06:40+02:00
2012-04-04T14:06:40+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16283358" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16283358 );">@buta_lúd</a>: A PS szerintem túl ideologikus ahhoz, hogy egy jobbos nagyhalat támogasson. Villepin ősellenség, Chirac egyik miniszterelnöke volt. Ha a PS őt támogatná, az mondjuk olyasmi volna, mintha pl. Gyurcsány beállna Kövér mögé csak hogy megossza Orbán szavazóit.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16283374
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T11:05:26+02:00
2012-04-04T11:05:26+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
upsz. villepin. kimagyarázom persze magam: van le pen is
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16283358
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T11:03:28+02:00
2012-04-04T11:03:28+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
meg még az jutott az eszembe, hogy a ps miért nem segített be villepennek az 500 ajánlásban? (na persze kizárólag a lovagiasság szabályai miatt :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16283269
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-04T10:56:21+02:00
2012-04-04T10:56:21+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
igen, igen: pontatlanul fogalmaztam: nem jutott, hanem bukott ki...
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16277189
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-03T17:14:46+02:00
2012-04-03T17:14:46+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16277163" class="reply_nick_273117" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16277163 );">@mistinguett</a>: Ja, és nálunk a kormányváltás után sem állított le senki semmit.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16277163
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-03T17:11:58+02:00
2012-04-03T17:11:58+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16277159" class="reply_nick_273117" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16277159 );">@mistinguett</a>: Ja, csak nálunk nem nyomoz a rendőrség. :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16277159
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-03T17:11:15+02:00
2012-04-03T17:11:15+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy?fullcommentlist=1#c16276337" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16276337 );">@buta_lúd</a>: Dehogy, a Gripenek megvétele pont olyan gyanús volt, mint ezek a távolkeleti bizniszek, csak nekünk nem libanoniak közvetítettek a franciák felé, hanem osztrákok a svédek felé. Egykutya.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/04/02/csalhat_e_sarkozy/full_commentlist/1#c16276337
Válasz erre: Csalhat-e Sarkozy? (Összeesküvés-elmélet)
2012-04-03T15:51:05+02:00
2012-04-03T15:51:05+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
hiába: kis ország, kis foci.<br />
nekünk csak egy piti plagizálás jutott.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/22/kihivo_es_favorit_fran_ois_hollande/full_commentlist/1#c16226444
Válasz erre: Kihívó és favorit: François Hollande
2012-03-29T17:17:58+02:00
2012-03-29T17:17:58+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/03/22/kihivo_es_favorit_fran_ois_hollande?fullcommentlist=1#c16225114" class="reply_nick_523458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16225114 );">@buta_lúd</a>: Hollande, amint összeesküvést szervez DSK ellen, hát... elég nehezen képzelem el a folyamatot. :)<br />
<br />
Akkor már inkább elgondolkodtató, hogy három olyan potenciális jelölt is volt, aki veszélyes lehetett volna Sarkóra, de végül nem indult: Villepin, aki elvehetett volna 1-2 %-ot tőle, Borloo, aki még többet (most olyan pletykák röpködnek, hogy ha Sarko nyer, miniszterelnöki posztra számíthat), és DSK, aki a legerősebb balos jelölt volt. És akkor arról nem is beszéltünk, hogy Marine Le Pennek is csak az utolsó pillanatban sikerült összeszedni a papírokat (durván 10-15 %-nyi jobbos szavazat az első körben). Azért ez így összeszedve kicsit gyanús, nem? :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/22/kihivo_es_favorit_fran_ois_hollande/full_commentlist/1#c16225114
Válasz erre: Kihívó és favorit: François Hollande
2012-03-29T15:28:44+02:00
2012-03-29T15:28:44+02:00
buta_lúd (törölt)
http://blog.hu/user/523458
ez a 20 kiló... még az is felmerül, hogy ő buktatta DSK-t. de akkor tényleg jól adja a karizmátlant... :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok/full_commentlist/1#c16154342
Válasz erre: Megvannak a hivatalos indulók
2012-03-21T23:23:37+01:00
2012-03-21T23:23:37+01:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok?fullcommentlist=1#c16150326" class="reply_nick_612931" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16150326 );">@Piere de La Croix</a>: :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok/full_commentlist/1#c16150326
Válasz erre: Megvannak a hivatalos indulók
2012-03-21T16:27:10+01:00
2012-03-21T16:27:10+01:00
A gyors olvasás átka, ha azt hittem a címet olvasva, hogy kampánydalok következnek? :)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok/full_commentlist/1#c16143678
Válasz erre: Megvannak a hivatalos indulók
2012-03-20T21:27:06+01:00
2012-03-20T21:27:06+01:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok?fullcommentlist=1#c16143485" class="reply_nick_24840" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16143485 );">@Sigismundus</a>: Köszi, nem rossz gondolat. Az Hollande-ról szóló posztot már elkezdtem, úgyhogy ő lesz az első, mert ahhoz képest, hogy ő a legfőbb esélyes, eddig alig foglalkoztam vele, és Magyarországon egyáltalán nem is ismert. Viszont azt már rég eldöntöttem, hogy Sarkozy lesz az utolsó, még a programját se ismertette, szóval várjon csak a sorára. Én úgy terveztem, hogy össze-vissza haladok, de majd előreveszek egy-két kicsit. (Cheminade-ot, pl., mert ő tipikusan olyan állatfaj, amiről Magyarországon tán nem is tudják az emberek, hogy van.)
https://gabrielturc.blog.hu/2012/03/18/megvannak_a_hivatalos_indulok/full_commentlist/1#c16143485
Válasz erre: Megvannak a hivatalos indulók
2012-03-20T21:08:56+01:00
2012-03-20T21:08:56+01:00
Sigismundus
http://blog.hu/user/24840
üdv. Javaslat, egy. Talán lehetne a legkevésbé esélyesekkel kezdeni a kis bemutatásokat, alighanem róluk aligha hall az ember többet.<br />
Hollande, Sarko, Le Pen ismert eléggé.
https://gabrielturc.blog.hu/2012/02/16/voros_danny_megint_megnyilvanult/full_commentlist/1#c15865015
Válasz erre: Vörös Danny ismét megnyilvánult
2012-02-19T00:23:35+01:00
2012-02-19T00:23:35+01:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://gabrielturc.blog.hu/2012/02/16/voros_danny_megint_megnyilvanult?fullcommentlist=1#c15864264" class="reply_nick_24840" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15864264 );">@Sigismundus</a>: És az első kommentért járó díjat kapjaaaa....<br />
<br />
Örülök, köszi az életjelet. Még fejlesztés alatt van a rendszer, mire kész lesz, profi leszek html-ből és css-ből, a fotósoppról nem is beszélve. (Kezdjük pl. azzal, hogy a kommentek betűméretét kicsit bagyobbra veszem.)<br />
Szóval csak ki kell várni a munkálatok végét. De ahogy a klasszikus mondja:<br />
<br />
hey hey hey<br />
<br />
( megoldás: <a rel="nofollow" href="http://youtu.be/7FmognvrztU">youtu.be/7FmognvrztU</a> )
https://gabrielturc.blog.hu/2012/02/16/voros_danny_megint_megnyilvanult/full_commentlist/1#c15864264
Válasz erre: Vörös Danny ismét megnyilvánult
2012-02-18T22:27:07+01:00
2012-02-18T22:27:07+01:00
Sigismundus
http://blog.hu/user/24840
Üdv, itt szeretném jelezni hogy maradok olvasója a francia-témáknak továbbra is.